miércoles, 24 de marzo de 2010

Hi, my name's Maria Eugenia Córdoba and i'm 13 years old. I’m from Bahia Blanca, Argentina.
I live in house with my parents, my brother Juan Manuel and my sister Maria Agustina. He is 6, and she is 17. We've got a 2 dogs called Moro and Cacique.
I go to Ciclo Básico school. I don’t like school, but my favorite subject is maths. After school, I play volleyball in Villa Mitre club, i like it a lot.
I really like photography, i take photos, but i'dont have a camera.

Kisses, bye!

6 comentarios:

ezequiel dijo...

Hello, my name is Ezequiel.. I’m 12 years old. How old are you? I live in Bahía Blanca, Buenos Aires, Argentina. Where do you live? My hobby is play football. What is your hobby?

My school name is Escuela de Educación General Básica Ezequiel Martínez Estrada. I’m g oto 2nd year in secondary school. What is your school’s name? My subjects are Spanish Science Math Geography ICT English Music and Arts.
What is your favourite subjects? What subjects don’t you like?


Bye, good luck.

Unknown dijo...

Que paso Ezequiel,

Me llamo es Marcos, y yo vivo en Nueva Jersey. Voy a la Hun School of Princeton.
Futbol es mi vida. Jugo todos los dias.
Tengo 6 clases: Honores Física, Precálculo, Video 2, Inglés 3, una clase sobre la Guerra Fría, y Español 4. Me gustan todos de mis clases.
¿Tienes mascotas? Yo tenía un pez llamado Chuck, pero murió. :(

Marcos

Herwig Gaston Konings dijo...

Hola Ezekiel,

Me llamo Herwig. Mi nombre de espanol es Ramon. Yo vivo en Nueva Jersey tambien. Negocios es mi vida. Tu estas interesada en negocios tambien no?

Yo estoy el descubrir del Discover A Startup Idea o Desucbre una idea nueva de negocios. Tenga una sitio @ www.discoverastartupidea.com

Que tipo de negocios estas interesada en?

Buena Suerte,
Herwig "Ramon" Konings

Tomas alvarez dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Tomas alvarez dijo...

Hi everyone, i'm tomi!
I'm 13 , I play tennis a lot, i love it. I also do skateboarding and rollerblading. I love sports!
I also like pc, now i'm studing the language C+/++.

Add me hey_tomi@hotmail.com
and also on facebook!

Anónimo dijo...

Hola, mi nombre es Dominic Vanisko pero en la clase de español, mi nombre es Pablo. Yo vivo en Hamilton, Nueva Jersey en los Estados Unidos. Acabo de hacer las vacaciones de primavera. Durante las vacaciones de primavera me fui a Florida con el equipo de béisbol con el fin de practicar para la temporada de béisbol. Eso fue durante la primera semana. Durante la segunda semana i relajado en casa y durante el fin de semana me fui a Pittsburgh, Pensilvania, para buscar en las universidades.